تعرفه پشتیبانی سایت
نوشته شده توسط : ساحل

تعرفه ی پشتیبانی سایت می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که مهمترین آن ها خواسته ی مشتری است. ممکن است شما بخواهید با کمترین قیمت سایت خود را به پشتیبان های سایت بسپارید. ما برای این مدل مشتریان نیز برنامه ی ویژه ای داریم که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. اما در همین ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که برای پشتیبانی وب سایت چه مواردی واقعاً ضروری هستند؟ دانستن این موضوع باعث می شود تا از پرداخت هزینه های گزاف برای موارد غیر ضروری در مورد پشتیبانی وب سایت مصون بمانید.

در اینجا ما به توضیح مواردی می پردازیم که جز خدمات اصلی پشتیبانی سایت فردا دیجیتال می باشد و جز اساسی ترین کارهایی است که یک پشتیبان سایت باید انجام دهد.

به روز رسانی قالب

اکثر قالب های سایت مانند هر نرم افزار دیگری نیاز به بروز رسانی دارند. به همین منظور شرکت های سازنده ی این قالب ها برای از بین بردن باگ قالب های خود و بهبود سرعت و عملکرد آن ها هر چند وقت یک بار نسخه ی به روز رسانی قالبشان را عرضه می کنند. کارشناسان پشتیبانی سایت فردا دیجیتال به روز ترین نسخه ی این قالب ها را بر روی وب سایت شما سوار می کنند و از بروز هرگونه باگ و افت سرعت جلوگیری خواهند کرد.

مانیتورینگ امنیت

امنیت یک سایت موضوع مهمی است که باید آن را به دست افراد کاربلد سپرد. زیرا به پیشرفت تکنولوژی راه های حمله به این تکنولوژی ها نیز پیشرفت می کند و تنها افرادی می توانند از این حملات جان سالم به در ببرند که دانش خود را در زمینه ی وب و امنیت به روز نگه داشته باشند. تیم پشتیبانی سایت ما می تواند با اطمینان این قول را به شما بدهد که در زمینه ی امنیت سایت شما دچار هیچگونه مشکلی نخواهید شد و حتی سنگین ترین حملات نیز نمی توانند سایت شما را از پای در بیاورند.

پشتیبانی سایت

 

هنگام برون سپاری پشتیبانی سایت باید مواظب چه چیزهایی باشیم؟

وقتی شما پشتیبانی سایت خود را به شخص ثالث می سپارید باید بدانید که در واقع تمام دسترسی های سایتتان را در اختیار او قرار می دهید. در نتیجه باید شخصیت حقیقی یا حقوقی ای را انتخاب کنید که در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید به صورت جدی مشکل را پیگیری کنید. به همین منظور سپردن این مهم به شرکت های دارای شخصیت حقوقی ثبت شده می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

اما این مشکل را نیز باید در نظر گرفت که خیلی از این شرکت ها به دلایل مختلف، پیگیری شما را دیر پاسخ می دهند و یا مشکلات شما را با تاخیر پیگیری می کنند. به همین دلیل گروه فردا دیجیتال برای جلب رضایت مشتریان خود کمترین زمان پاسخگویی را برای شما در نظر گرفته است.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید این است که مواظب باشید برای چه چیزی پول می دهید. برخی از شرکت ها برای ارائه ی خدمات پشتیبانی سایت خود لیست بلند بالایی از کارها را به شما نشان می دهند که بسیاری از آن ها تنها چند کلیک کار می برند. این موارد به قدری مهم نیستند که شما بخواهید برای آن ها پول پرداخت کنید و تنها برای بزرگ جلوه دادن بیش از حد و دریافت مبالغ اضافی این لیست بلند بالا به شما نشان داده می شود.
اما فردا دیجیتال تکت تک کارهایی که بر روی سایتتان انجام می دهد را قبل از عقد قرارداد به شما توضیح خواهد داد تا با اطلاعات کامل و خیالی راحت نسبت به عقد قرارداد پشتیبانی سایت اقدام کنید.

اهمیت تداوم پشتیبانی سایت

اگر برای اولین بار است که می خواهید پشتیبانی سایت خود را برون دستمزد پشتیبانی سایت سپاری کنید بهتر است بدانید که این کار نباید مقطعی باشد و بعد از مدتی آن را ول کرد. سایت شما در هر لحظه از حیات خود نیاز به خدمات پشتیبانی دارد. زیرا با توجه به بروز رسانی های مداوم و حملاتی که ممکن است هر لحظه متوجه سایت شما شوند وجود یک پشتیبان برای هر سایت امری ضروری است. در غیر این صورت باید آن سایت را مرده فرض کرد. زیرا پس از مدتی عدم به روز رسانی و قرار گرفتن در معرض حملات مختلف، سایت خود به خود کراش کرده و کاملاً از کار می افتد.

هزینه ی پشتیبانی وب سایت

یک پشتیبان سایت مطمئن هرگز نمی گذارد وب سایت شما هک و یا از کار بیافتد. البته بسته به خدماتی که متخصصان مختلف به شما ارائه می دهند؛ هزینه ی ماهیانه ی پشتیبانی سایت آن ها نیز تغییر می کند. به طور معمول تعرفه ی پشتیبانی سایت توسط خود کارشناس مشخص می شود. اما در این میان هم نباید گذاشت که سر مدیر وب سایت کلاه برود و هزینه ی اضافی پرداخت کند. خدمات پشتیبانی سایت که توسط کارشناس مربوطه ارائه می شود باید شامل مواردی باشند که همگی مربوط به افزایش امنیت و سرعت سایت هستند. خدمات خارج از این چارچوب مربوط به امور پشتیبانی و نگهداری وب سایت نمی شود.
به همین دلیل تیم پشتیبان سایت فردا دیجیتال با مشخص کردن خدمات خود، تمام هزینه های پشتیبانی سایت که باید بپردازید را برای شما شرح می دهد. در نتیجه همکاری با فردا دیجیتال برابر با آسودگی خیال خواهد بود.

تعرفه ی پشتیبانی سایت فردا دیجیتال

گروه فردا دیجیتال تعرفه ی پشتیبانی سایت خود را مانند دیگر خدمات خود در قالب پکیج هایی در اختیار شما عزیزان قرار داده است. این نکته قابل توجه است که موارد موجود در هر پکیج قابل انتقال به پکیج های دیگر می باشند. در این صورت می توان آن را در جلسه ی حضوری با کارشناسان مربوطه هماهنگ کرد. علاوه بر این مورد، باید دقت کنید که تعرفه های نوشته شده به صورت ماهیانه می باشند و مسلماً درخواست دریافت خدمات بیش از دو ماه با تخفیف های قابل توجهی همراه خواهند بود.

 




:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: